22.1.14

ΤΡΑΓΟΥΔΑ Η ΖΕΧΡΑ ΕΡΕΝ




ΤΡΑΓΟΥΔΑ Η ZEHRA EREN

AŞK DENIZI

Ey deniz gözlü kadın,
Aşk mıdır senin adın?
Renklerinin her izinde,
Ruhum yandı aşk denizinde.

İnan ki yandım ben,
Yandım da sevgiye inandım ben.
Aşk denizinde bir yongayım ben,
Meçhullere gidiyorum.

Bir yol ki ufkumda sen,
Hislerimde sen,
Ruhumda, kalbimde sen,
Ey deniz gözlü!

Ağlarım ufka dalsam,
Bir mavi renk görsem, seni ansam.
Ağlarım için için,
Dalgalanan o gözlerin için...

Ümidim yok sevgiden,
Bilmem ki neden...
Şimdi de ağlıyorum,
Ey deniz gözlü.

Bir yol ki ufkumda sen,
Hislerimde sen,
Ruhumda, kalbimde sen,
Ey deniz gözlü!

Ağlarım ufka dalsam,
Bir mavi renk görsem, seni ansam.
Ağlarım için için,
Dalgalanan o gözlerin için...

Ümidim yok sevgiden,
Bilmem ki neden...
Şimdi de ağlıyorum,
Ey deniz gözlü...

Δεν υπάρχουν σχόλια: