23.1.08

ΕΤΣΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗ ΝΑΠΟΛΗ - ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!

2 σχόλια:

μαριάννα είπε...

:)))) Έχουν τρελό γέλιο! Το κακό είναι ότι κι εμένα μου αρέσει! Και λέω το κακό γιατί εδώ, στο Λουγκάνο που είμαι, ζω μια τραγωδία οργάνωσης και τάξης. Άνευρα φασόλια, όλοι!
Μου πήγε κλήση να παρουσιαστώ στον Ανακριτή στην Αθήνα, για υπέρβαση ορίου ταχύτητας στην Ελβετία. Τους πήρα τηλέφωνο να ρωτήσω τί παίζει και τους φύγαν τα μαλλιά λέει γιατί η παραβίαση ήταν ελάχιστη!

Ξέρεις την ατάκα των Ναπολιτάνων στα φανάρια ε;

E rosso, ma é verde! Και γκαζώνει! ;)

Γιωργος Κεντρωτης είπε...

@ ghteytria: Ξέρω και την άλλη ατάκα: "È illegale, ma è … normale!" Και γελάω, γιατί μας μάθαιναν προ αμνημονεύτων ετών στην Νομική ότι η lex πρέπει να καθορίζει τη norma! Εν τάξει: στο Λουγκάνο - θεία αταραξία! Σκέτος παράδεισος! Που η Napoli d'inferno;!